سامسونگ اولین گوشی هوشمند با صفحه نمایش تاشو را دی ماه امسال معرفی می‌کند
دانشجویان IT و نرم افزار دانشگاه صنعتی بیرجند
سامسونگ اولین گوشی هوشمند با صفحه نمایش تاشو را دی ماه امسال معرفی می‌کند
25 / 6 / 1394برچسب:سامسونگ,اخبار فناوری,صفحه نماش تا شو ,اولین ها , ساعت 1:39 | نوشته ‌شده به دست MAH&MLI2A | ( )

 
نمایشگر تاشو سامسونگنمایشگر تاشو سامسونگ
 
 

اوایل سال جاری میلادی، یکی از کارکنان سامسونگ اعلام کرد که این شرکت در حال کار بر روی ساخت یک گوشی هوشمند دارای صفحه‌نمایش با قابلیت خم شدن است. امروز نیز فاش کننده‌ای نام آشنا در شبکه‌ی اجتماعی ویبو اعلام کرده است که اطلاعاتی در مورد این پروژه با نام Project Valley دارد و این اطلاعات را به اشتراک گذاشته است.


 
 

به نظر می‌رسد سامسونگ در حال ساخت گوشی مجهز به صفحه‌نمایش قابل خم شدن است. این شرکت هر دو پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۲۰ و ۸۲۰ را بر روی این گوشی آزمایش کرده است و مشخص نیست که آیا این گوشی دو نسخه خواهد داشت یا سامسونگ در تلاش برای یافتن پردازنده‌ی متناسب است.

به علاوه این گوشی دارای ۳ گیگابایت رم خواهد بود و باتری آن همان طور که می‌توان پیش‌بینی کرد غیر قابل تعویض است. همچنین گوشی جدید سامسونگ دارای درگاه افزایش حافظه از طریق حافظه‌های میکرو اس‌دی بوده و مجهز به صفحه‌نمایش از نوع OLED خواهد شد؛ چرا که این فناوری فقط در این نوع صفحات نمایش وجود دارد.

به نظر می‌رسد این پروژه دی ماه امسال آماده‌ی معرفی خواهد بود و ممکن است سامسونگ در مورد آن در کنفرانس جهانی موبایل، MWC، صحبت کند یا حتی زودتر از آن طی کنفرانسی جدا این گوشی جدید را معرفی کند.

نظر شما چیست؟ آیا استفاده از این فناوری را کاربردی می‌دانید؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: علمی، ،

برچسب‌ها:

 
نویسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانشجویان ورودی 93 نرم افزار و IT دانشگاه صنعتی بیرجند و آدرس it-soft93.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دیگر موارد

خبرنامه وب سایت:





---------------------------------------------